[ad_1]

با شروع تابستان و آغاز بهبود وضعیت جهانی و کنترل بیماری همه گیر در حال ظهور ویروس کرونر Covid-19 و بازگشت گردشگری به بسیاری از کشورها ، ممکن است در خوردن گزینه های تغذیه سالم به ویژه هنگام مسافرت با مشکل روبرو شویم. می تواند منجر به افزایش وزن شود. مهمترین نکات برای خلاص شدن از شر اسکار چیست؟ چگونه می توان از تابستان برای خلاص شدن از شر چربی های شکم و صورت استفاده کرد؟

4 نکته برای خلاص شدن از شر زخم:

بر تکانه ها تمرکز کنید

با توجه به گزارشی از Nicole Stefano ، متخصص تغذیه ثبت شده در بیشتر مناطق نیویورک ، می توانید با دوری از همبرگرهای سنتی و خوردن یک همبرگر لوبیای سیاه ، از چربی های شکم خلاص شوید.این را بخور نه ایننویسنده آمریکایی ، پری اوبولومبرگ.

استفانو با اشاره به اینکه لوبیا سرشار از پروتئین های گیاهی و مواد مغذی است که به حفظ متابولیسم کمک می کند ، افزود: “مطالعات نشان می دهد که لوبیا و سایر حبوبات به جلوگیری از تجمع چربی در اطراف معده شما کمک می کنند.”

https://www.youtube.com/watch؟v=RJmwDzahGjE

بعد از شام میان وعده نخورید

Trista Kay Best ، متخصص تغذیه می گوید ، این چیزی فراتر از باز نکردن کمد یا یخچال عصر بعد از شام است.

“من در تعداد کمی از مشتریان دریافتم که رانندگی برای خوردن فقط قبل از غروب خورشید باعث کاهش وزن ، به ویژه چربی شکم می شود. این به این دلیل است که غذا خوردن در نور روز ، دوره تغذیه را از حدود 15 به 12 ساعت کاهش می دهد. میان وعده ها کالری زیادی دارند و معمولاً مملو از شکر یا کربوهیدراتهای تصفیه شده است که به طور خاص باعث چربی شکم می شود. “

کربوهیدرات های تصفیه شده و قند زیادی مصرف نکنید

متخصص تغذیه ، آلیشیا گالوین بر اهمیت دوری از غذاهای پر کربوهیدرات و تصفیه شده در صورت امید به از دست دادن چربی های شکم تأکید کرد.

گالوین گفت: “به جای غذاهایی که حاوی نان تصفیه شده ، ماکارونی و غلات هستند یا نوشیدنی های شیرین می نوشند ، از غذاهای غنی از چربی های سالم مانند آووکادو ، ماهی روغنی ، آجیل ، دانه ها ، زیتون ، روغن زیتون و تخم مرغ استفاده کنید.”

به خواندن برچسب های مواد غذایی برای منابع مخفی قندهای اضافه شده توجه کنید

دیانا گارلیو-کللاند ، متخصص تغذیه می گوید: “غذاهایی مانند بستنی و بیسکویت به وضوح سرشار از قند هستند ، اما قند اضافه شده در بسیاری از غذاهای اصلی دیگر حتی به ظاهر سالم نیز یافت می شود.

وی با اشاره به اهمیت بررسی جعبه قند اضافه شده بر روی برچسب ، افزود: “غذاهایی مانند غلات ، میله های پروتئینی و ماست می توانند سرشار از قند باشند ، که در صورت مصرف زیاد به مقدار زیاد باعث ایجاد چربی ناخواسته در شکم می شوند.” با اطلاعات تغذیه ای و همچنین جستجوی قند و شربت ذرت بالا. فروکتوز ، آب میوه غلیظ و موارد مشابه در لیست مواد تشکیل دهنده وجود دارد.

چگونه می توان از شر چربی و پف صورت خلاص شد؟

ما به سراغ چربی صورت می رویم که این تنها دلیل پف صورت نیست ، زیرا دلیل دیگر این است که بدن شما مقدار زیادی آب را در خود نگه می دارد که منجر به پف و پر شدن صورت می شود.

در گزارشی که توسط It It Not That منتشر شده استاین را بخور نه این) نویسنده کیتلین کیلگور می گوید که علت تورم صورت – به خصوص هنگامی که از خواب بیدار می شوید – ممکن است یک شام پر سدیم نباشد ، اما ممکن است از آلرژی به برخی غذاها مانند گلوتن و لاکتوز رنج ببرید که باعث نفخ ، التهاب و حتی هورمون می شود. اختلالات

و اگر سعی در خلاص شدن از شر چربی های جمع شده روی صورت یا کاهش پف دارید ، حتماً با اجتناب از برخی غذاها و تمرکز روی برخی دیگر ، در رژیم غذایی خود تغییراتی ایجاد کنید.

غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید

سرنا بون سرآشپز و متخصص تغذیه می گوید غذاهای زیادی وجود دارد که می تواند به طور کلی باعث افزایش وزن شود و تأثیرات آن به وضوح در صورت قابل مشاهده است.

به گفته این متخصص بهتر است از مصرف هرچه بیشتر غذاهای کنسرو شده و کنسرو شده خودداری کنید ، زیرا غالباً غنی از موادی هستند که باعث افزایش وزن ، احتباس آب و التهاب می شوند ، مانند سدیم اضافه شده ، کربوهیدرات های تصفیه شده ، قندها و ترانس. – چربی

بنابراین ، اگر به دنبال بهترین روش ها برای کاهش نفخ شکم هستید ، حتما از غذاهای فرآوری شده خودداری کرده و میزان مصرف سدیم خود را محدود کنید.

ابی شارپ ، متخصص تغذیه می گوید که بدن با ذخیره آب بیشتر به نمک بالا پاسخ می دهد تا سطح سدیم خون را ایمن نگه دارد.

این مورد همچنین در مورد کربوهیدراتهای تصفیه شده ، که به صورت گلیکوژن در بدن ذخیره می شود ، اعمال می شود. اگرچه گلیکوژن ابزاری است که بدن برای هضم کربوهیدرات ها استفاده می کند ، اما تجمع آن به دلیل ذخیره زیاد آب منجر به افزایش وزن می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=Mq6bAwpOOgo

غذاهای توصیه شده برای خوردن

سرآشپز و متخصص بون می گوید کاهش احتباس آب به طور کلی و بهبود سلامت پوست به از بین بردن چربی صورت و کاهش پف کمک می کند.

وی برای جلوگیری از احتباس آب ، نوشیدن مقدار زیادی آب ، پرهیز از غذاهای فرآوری شده و پایبندی به رژیم غذایی غنی از سبزیجات و میوه ها ، به ویژه رژیم هایی که پتاسیم (موز ، آووکادو ، اسفناج) ، منیزیم و سبزیجات برگ دار را تأمین می کنند ، ، مغزها ، دانه ها و لوبیا) و ویتامین B6 که در نخود ، سیب زمینی شیرین و موز یافت می شود.

علاوه بر این ، متخصص پیشنهاد می کند رژیم غذایی را با غلات کامل ، اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین های بدون چربی تقویت کنید ، که فیبرهای ضروری ، چربی های سالم و انرژی را فراهم می کند ، باعث سیری و هضم غذا می شود.

وی اضافه می کند که خوردن غذاهای پر از آنتی اکسیدان مانند سبزیجات و میوه های تازه نیز به محافظت از پوست کمک می کند ، علائم پیری را کند می کند و از پف و کمبود آب بدن جلوگیری می کند. وی همچنین توصیه می کند غذاهای زیادی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 بخورید که پوست را مرطوب نگه می دارد.

این متخصص توصیه می کند که از آب سبزیجات تازه بنوشید زیرا مواد مغذی قابل هضم بدن را فراهم می کند که باعث شادابی و شادابی صورت می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZXGfP0GIW48

غذای سالم و تعطیلات تابستانی

ما به دکتر مختار فاتح بی دلی ، متخصص اطفال در بیمارستان پارک پزشکی ، دانشگاه اقتصاد ازمیر مراجعه می کنیم که می گوید: “در تابستان ، بسیاری از افراد در طول تعطیلات عادت های غذایی خود را ترک می کنند و رفتارهای نادرستی را که می تواند به سلامتی آنها آسیب برساند دنبال می کنند. و لذت تعطیلات را خراب کنید. به همین دلیل مهم است که مراقب غذاهای ناآشنا باشید ، زیرا می توانند سیستم هضم را برهم بزنند. “

“در مقابل ، رعایت رژیم غذایی سالم و متعادل در تعطیلات تابستانی کار آسانی نیست ، زیرا یافتن فرصت های سالم در حال حرکت یک چالش واقعی است.”

وی افزود: با گام های ساده و آسان می توانیم در تعطیلات تابستان با خوردن غذاهای سالم ، متعادل و خوشمزه بسیاری از مشکلات را نجات دهیم که به ما کمک می کند تا از بسیاری از مشکلات سلامتی که ممکن است در این فصل با آن روبرو شویم جلوگیری کنیم.

در اینجا توصیه های ارائه شده توسط دکتر B. Daily است:

  • وعده های غذایی را که حاوی عناصر اساسی یک رژیم غذایی متعادل است بخورید ، از سرخ کردن و جایگزینی آن با کباب پرهیز کنید ، از خوردن مقادیر زیاد در طول وعده ها خودداری کنید و بطور منظم با سرعت 5 وعده کوچک در روز بخورید.
  • برای جلوگیری از کمبود آب بدن در پاسخ به نیازهای بدن در تابستان گرم مایعات و آب بنوشید. بنابراین ، باید حداقل دو لیتر آب در روز بنوشید. برای افزایش مصرف آب ، می توان آن را با افزودن برش های میوه یا سبزیجات و نوشیدن آب میوه های تازه ، که منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی است ، تصفیه کرد.
  • میوه های تازه بخورید ، زیرا میوه های تابستانی بسیار وسوسه انگیز هستند و سرشار از آب هستند مانند هندوانه ، خربزه ، انگور ، هلو ، زردآلو و غیره. اما باید به مقدار محدود خورده شود زیرا حاوی قند است.
  • سبزیجات تازه بخورید زیرا غنی از فیبر هستند ، به بهبود هضم غذا کمک می کنند و باعث می شوند که سرحال باشیم. بنابراین توصیه می شود آن را به عنوان میان وعده مانند کاهو ، هویج ، خیار ، کرفس ، فلفل سبز یا قرمز و گوجه فرنگی میل کنید.
  • با خوردن یک بشقاب سوپ سبزیجات گرم قبل از یک وعده اصلی غذایی یا یک لیوان شیر گرم کم چرب یا یکی از مشتقات آن در بین وعده های غذایی ، که گرسنگی را تسکین می دهد ، از وسوسه غذا خوردن در خانه پرهیز کنید و از خوردن غذای فروشندگان خیابانی برای جلوگیری از خوردن غذا جلوگیری کنید. ، و خام یا کم است.
  • از افزایش مقدار ادویه ها ، چاشنی ها و پیش غذا ها خودداری کنید ، زیرا باعث افزایش اشتها و افزایش درصد نمک در بدن می شود که منجر به احتباس آب در بافت ها می شود.
  • از مصرف غذاهای پر کالری مانند شیرینی ، شیرینی ، بیسکویت ، سیب زمینی سرخ کرده و چیپس خودداری کنید و میوه های خشک یا کنسروی ، ذرت آب پز و غلات پخته شده را جایگزین آنها کنید.
  • نوشیدنی های ادرار آور مانند چای و قهوه را که به افزایش مایعات کمک می کنند و همچنین نوشیدنی های شیرین و گازدار را کاهش دهید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *